shasha farry

shasha farry
hey siti aishah here , 15 , malurian high sch , single <3

shasha helmi

shasha helmi
adriana anisha anak perempuan uncle helmi , sha baik comel preetayyy , gila-2 ! yang penting aku syg dia weyy ily shaa <3

tiga kembar ♥

tiga kembar ♥
time ni best , korang ada ? tak ada kan ? time ni kat PWTC lha huhu , time-2 mcm ni lha kita org bertiga MENGGILA ♥ tiga kembar

eira nadhirah ♥

eira nadhirah ♥
ini kakak agkt saya , dia baik , chntek ! PERFECT LHA ! syg kaka ! ;)

jangan sedih sayang :"(

hehey .
assalamualakum
salam satu dunia :D
hari ni aku nak citer pasal bestfriend yang sama nasib , sama perangai , sama gila
okay okay mesti korang tak sabar kan :)
leklu sap kok lu 
actt mcm ni .. ada mem aku sorang ni SUMPAH CANTIK , COMEL ! FUCK GILA BABI COMEL DIA !
jeles saya tau ! ahha ! KORANG PANGGIL DIA CIK YUN JA OKAY !
dia ni sama nasib mcm saya :'(
nak tahu knpa .. kita orang bukan parent kandung kita orang yang jaga ,,
tiap-2 hari sama ja . tapi saya tak nak update lha kan . buad apa hari-2 update pasal 
24 jam kena marah kan ? kenapa lah orang tua zaman sekarang ni suka buang anak ?
cik yun jangan sedih ea .. sha ada dgn cik yun .
kita sama ja .. takda yang beza :')
shaaaaaaaa dgn yang lainnnn sayanggggg cikyun 
then abang botak kan dah ada ?
haha ! jangan sedih ea cik yun

p/s : abang botak if kau buat cik yun sakit hati aku suruh maknyah rogol kau ! ahha

No comments:

Post a Comment